Powered By Blogger

tirsdag 8. november 2011

da er jeg igang

......igjen
For å ikke skryte for høyt for tidlig ventet jeg helt til passert 3 uker med trening! To dager i uken.
Så nå ærklerer jeg meg selv som en som trener (litt lik som her, her, her og eh.. ja, her) Men denne gangen! da skal det gå. Jeg er helt sikker. Faktisk. For endelig syntes jeg det var gøy å trene
igjen...

det er mange år siden sist!




Men en ting jeg alltid har lurt på er:
Hvorfor må det alltid være så utrolig dårlig musikk til trening?


denne er kanskje ikke så fin å trene til. 
Men helt klart en favoritt til høstkvelder i sofaen.

Snart halveis i uken folkens ;) 

2 kommentarer:

  1. Lykke til med treningen da skjønne du :) Det viktigste er å ikke slutte.. Bare en psuse en gang imellom ;)

    SvarSlett
  2. haha - ja, det kommer jo litt an på hvor lang pausen blir da....

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...