Powered By Blogger

søndag 20. november 2011

dette burde jeg gjort for minst (?)en uke siden!

men, om ikke annet så kommer det nå! For uten at jeg tok kontakt med netcom så fikk jeg respons på mitt usedvanlig klagete innlegg som du kan lese her. Uken etter jeg publiserte det kom det tikkende inn en melding om at dette skal vi ordne. Litt forfjamset sendte jeg dem en mail og fikk sporenstreks tilbakemelding om at det skulle trekkes 300 kr fra min neste giro (ja, som plaster på såret).

Hoppende glad og med et smil om munnen!
Det ordner seg!


Så her fortjener Netcom så absolutt skryt for kundebehandling!

og I LOVE MY IPHONE <3
føles absolutt bra å være tilbake til/ oppdatert i den teknologiske verden!



Så en kunde som både er sett og hørt av Netcom kan absolutt anbefale en slik Iphone-avtale til de fleste :)

2 kommentarer:

  1. Hehe, tøft! :)
    Men Iphone avtale sier du??? Som IKKE koster dobbelt så mye som Iphonen selv iløpet av det første året? (slik som slike avtaler pleier å gjøre)
    Jeg kjøpte meg nemlig en htc for litt siden, og angrer veldig på det :( lengter etter å bytte den ut - uten så altfor mye dårlig samvittighet...

    SvarSlett
  2. Denne avtalen er nok som disse avtalene pleier å være.. Alt for dyr! (Men veldig fornøyd med Iphonen da - så enn så lenge er det absolutt verdt det) ;)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...