Powered By Blogger

mandag 2. mai 2011

Noe av det kjekkeste som er med blogging er å lese andres blogger.
Det finnes så utrolig mye interessante, morsomme og rare tema å skrive om.
Blant mine favoritter er håndarbeid.
Jeg kan surfe i timesvis her inne.
Suger til meg informasjon, inspirasjon og blir imponert.
For her er mange flinke mennesker!
Innimellom slenger jeg med på give aways også.
Her er så mange fiiine gevinster og jeg har faktisk vunnet en gang også!
Heldige meg!!!

Men så jeg har faktisk vært heldig flere ganger jeg!
For mens jeg lusket rundt her i blogglandia
viste det seg at en annen innbygger drev å sydde.
Nemmelig makrillen.
Og når hun trengte en liten modell til sin nyeste kjole,
ja, da var det jeg som var først ute til å snappe til meg den.
Og så var det bare å vente.
Forrige uke kom den i posten.

Ettersom jeg er en av disse superansvarlige mammabloggerne som driver å sensurerer bilder av eget barn så har jeg tidligere brukt fineste frk foxy til å modelere egenproduserte sysaker. Som dere ser er det en vakker kreasjon, men føler ikke den kom helt til sin rett på den firbeinte...






Tiltross for modellens upåklagelige jobb
....dette blir rett og slett ikke spesielt rettferdig ovenfor makrillen..
eller kjolen..

For slik skal det være:







det søteste blomstermønster.




veslefrøkna i finstasen.











deilige turkise dansesko. Arvet etter pappa?


Ellers kan denne dagen oppsummeres slik:



DEILIG!

6 kommentarer:

  1. Vakre modeller, begge to- men ja, den tobente jenten ytte vel kjolen mest rettferdighet. Men jeg ble veldig glad av samtlige bilder!!

    -kom til å tenke på at modell 1 kunne ha skapt litt hardere konkurranse ved å innta den "posen" som nok må sies å være min favoritt til nå; Reken ;)

    Ha en finfin dag :)

    SvarSlett
  2. haha - blev först lite förvånad när jag såg modellen på de första korten :) sedan såg jag bilderna på ditt söta flickebarn!! Så fin hon blev! men så måste jag fråga: vad tycker du om storleken? är det en stl 62 eller 68? är den för trång i ärmhålen eller halsringningen?

    Ber än en gång om ursäkt för att du fick vänta på klänningen...

    ha det fint och tack för titten!

    SvarSlett
  3. Har akkurat pakket bort det meste av veslefrøknas klær i 62. Kjolen din passet veldig fint til henne nå. Den er romslig i både hals og armhuler. Tenker den vil passe en stund.. (håper iallefall det) Så du har nok truffet på str 68 med denne kjolen. Den er superskjønn!

    Vel verdt å vente litt på ;)

    SvarSlett
  4. Åh så heldig du er :) Jeg tenker vi nok lærer å sy søte små klær etter en stunds øving og?

    SvarSlett
  5. ja :) jeg er på saken! det går bare så putlende tregt....

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...