Powered By Blogger

lørdag 3. desember 2011

Mens jeg er på jobb..

(Jeg trives godt i jobben min - må jeg bare si)
Hverdagene går
og jeg kjenner på at jeg få lite tid sammen med veslefrøkna.
Da er det godt at veslefrøkna og pappaen  gjør så mye gøy.
Som en tur på ablegøyer.
Og da kan de vise mange bilder når jeg kommer hjem..

veslefrøkna er storfornøyd.
Babler og forteller om alt som har skjedd.


Nå er det helg! Og da er det veslefrøkna og MIN tur til å kose oss sammen!

Ønsker dere en rolig og deilig helg!

5 kommentarer:

  1. Så koselig!
    Håper dere hadde en fin 1.års feiring også...

    Ha en finfin søndagskveld :)

    SvarSlett
  2. Lenge siden jeg har hørt fra denne jenten!! Håper du og dine har det bra! Godt nytt år :)

    SvarSlett
  3. En vil ikkje gå glipp av nåke nei...
    Tida går jo så fort med disse små.

    Du må finne fram heklenåla og komme igang vettu.
    Det e terapi :o)
    Har du sydd nåke av dei stofflappene du vant hos meg da forresten?

    SvarSlett
  4. Kjekt å lese bloggen din:) Kos deg med veslefrøkna i helgen:)

    SvarSlett
  5. Så herlig bilde! du må kose deg masse=)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...