Powered By Blogger

søndag 15. mai 2011

min plan:

Plutselig var den der. Sommeren. Og jeg som har droppet alle avtaler med Jillian og snikspiser enda på påskesjokoladen. Pokker og. 15. mai og bikinien har allerede vært på. Men som alltid vet min mor råd (mødre skal jo tross alt vite det meste). Så hun kom med en  superfin gave. En rockering! og ikke en god gammeldags pingle-rockering. Neida. Denne veier 1.2 kg og har "tagger" på innsiden. Her skal kroppen få gjennomgå og magemusklene kommer i rekordfart. Moro er det også :)

I bruksanvisningen står det: Med tanke på den starka belastningen på musklerna kan visse nybørjare få vark och blåmarken de første två vecorna.


Fra verdens snilleste mamma. 
 nå kan bikinisesongen bare komme.
For jeg har en plan:



+


=







blåmerkene er allerede på plass... 
 jeg sitter nå bare å venter på en smekker og muskuløs midje...

Rock on  ;)


2 kommentarer:

  1. Haha - ja, jeg skulle til å advare deg mot blåmerkene du får av de der ;) Men lykke til på veien mot magemusklene!

    SvarSlett
  2. Denne planen kan ikke slå feil!! Digger bildet av deg (det øverste ;))

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...