Powered By Blogger

tirsdag 22. desember 2009

Julen



Orginalt nok velger jeg å skrive om julen nå i denne bloggen. Vel, har man tid til noe annet i disse tider? (eh -ja, tydeligvis tid til å sitte å nerde...) Men i dag ble jeg ferdig med de siste gavene. Jeg har pakket dem inn, pyntet med bånd, julestrømper og godis.
Min samboer handlet inn mengder med god mat og drikke. Da er vi klare for julen da..! Ettersom jeg var så sent ute ble det bare julekort til dem som bor i nærheten. For det er nok lite poeng i å sende noe avgårde med posten nå. Så da kledde jeg Foxy opp i juledrakten og dro ut med gaver og kort. Det er min mor som har strikket den flotte drakten til henne. Hun har tatt utgangspunkt i denne oppskriften fra drops design: http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=102&d_id=42&lang=no . Jeg ler meg ihel hver gang hun får den på. Så nydelig!! og så ser hun alltid litt fornærmet ut... "Mener du virkelig jeg skal gå kledd i dette her????"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...