Powered By Blogger

søndag 24. april 2011

påskeskryt

Påske! Atter et orginalt tema. Men veldig i tiden.
For hva annet en sol, snø og deilig fråtsing kan det skrives om i denne stund?

..og påsken har vært upåklagelig! Vi har kost oss fra en ende til annen. 
Sitter nå litt småkvalm etter å trykt i meg nok en "bergene med nøtter"
og nei, det var ikke en av de små (finnes de i små str?)
Ryggen har tatt kvelden og jeg er usikker på om det skyldes 
de krumspring jeg hadde med ski på beina 
eller den 10 cm tykke skumgummimadrassen i hyttesengen.

Uansett hva det skyldes syntes jeg det er vel verdt det! 
For jeg virkelig elsker hyttelivet.
og jeg elsker påske i hytte på fjellet. 



Her er "hage" og barn pyntet til påsken.
Den supersøte påskeluen er det svigermor som har strikket.



Før avreise: To frøkner ute i solen og vi kooooser oss! 





Den første skituren. 


Slenger med et stemningsbilde tatt fra hytteveggen før jeg krøker meg
 ned til tv og enda en aldri så liten mengde med godis!


Ha en fortsatt deilig påske!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...