Powered By Blogger

søndag 10. april 2011

jeg fant, jeg fant

I går var jeg på barnebruktmarked. Etter forrige ukes loppefangst var jeg ganske så lunken til det hele da jeg gikk hjemmefra. Med småmynt i lommen var jeg rimelig sikker på at den største invisteringen jeg skulle gjøre i dag ville bli en
 kopp kaffe og en vaffel (og det vet jeg jo å sett pris på) ;)

Det første vi finner er en babygym - 30 kr. Det var billig det! 
Jeg ser et par ski, 30 kr disse også??
 Tingene er fint stilt opp, det er reint og ryddig.
Nå kan jeg gjøre noen kupp!


Veslefrøkna på 4 1/2 mnd er nå eier av et par ski.
Litt tidlig kanskje, men de kommer kanskje i bruk allerede neste påske? (Eller, eller ?)


Det de solgte mest av var klær. Her hadde de sortert etter størrelser. Klærene lå pent brettet sammen på bordene. Her er en deilig bommulsjakke (10 kr), musetøffler (30kr)


Denne deilige vesten var merket med navn og telefon nr til forrige eier. 
Jeg stusset litt på de det. Det viste seg at
 her kunne enkeltpersoner selge klær og leker og få deler av inntekten selv. 
Noen barn hadde selv valgt ut leker hjemme som de nå ønsket å selge. 
En fin-fin måte å rydde unna noen leker hjemme, 
og så kan de selv tjene penger 
(som de sikkert bruker opp på bruktmarkedet... 
og derfor kommer hjem med enda flere leker) 


Kjole til meg ble det også :)
Se så søtt motiv! 
Mannen mente at dette kanskje kunne passet på en gal barnetv-dame...


Og de hadde masse fine bøker.
Til 5 kr stk.


Se så fine illustrasjoner.



De hadde jo faktisk litt moro til de voksne også.
6 stk tommy og tigern bøker til 200 kr.


Nå er jeg klar for loppemarked neste helg også...



Fine frøken foxy følger nøye med på alt som kommer inn i huset.
Ingenting til meg????


Bruktmarkede var på strusshamn skole i regi av 
strusshamn kvinne og familielag. 
Anbefaler dere å dukke opp på dette arrangementet til høsten.

Nå er det ut i hagen og lete frem blomstene ;)

Ønsker dere en fortsatt fortreffelig helg!!

3 kommentarer:

  1. Ja, gjett om jeg skal bli med der til høsten!! Jeg gleder meg jo allerede, og (mis)unner deg alle de flotte funnene du har alt ;)

    SvarSlett
  2. Elsker Tommy og Tigern!! For et gledeskupp :)

    Jeg hadde liksom tenkt å holde meg unna loppiser og slikt- men nei... Måtte innom et i dag. Er jo glad for det nå, for jeg fikk rasket til meg noen godbiter, jeg også! :)

    SvarSlett
  3. Heldige deg og jenta di! Koseleg blogg, og kjekt du likte dåpsdiktet mitt:) Velkomen igjen, dukkar opp litt mammadikt innimellom:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...