Powered By Blogger

tirsdag 18. januar 2011

Dag 15: Nevn de 10 første sangene på din ipod når denne er på shuffle.

Etter at frk foxy kom i hus har hun gnagd i stykker en svart pumps, en svart clutch (veske) og mine koss øretelefoner (til ipoden). På 1 1/2 år er ikke dette så mye, men ingenting av dette er blitt erstattet. Så min ipod ligger godt gjemt i en kartong hjemme hos mine foreldre (sammen med resten av flyttelasset..)

Men her er vi løsningsorienterte: Mine 10 første sanger når min itunes står på shuffle:


  1. Motorpsycho - `S Numbness
  2. Ribozyme    - Farewell relations
  3. Lenny Kravitz - Heaven help
  4. Minor Majority - Try me
  5. The raconteurs - call it a day
  6. Tom Waits - on the other side of the world (instrumental)
  7. Tidenes beste klassiske barneplate (varierte artister) - Syv spring
  8. De lillos - Nå som vi alle er forskjellige
  9. Jussi Bjørling - Bizet: les de cheurs de perls
  10. The legendary shack shakers - Monkey on the doghouse
En meget variert spilleliste der gitt. Hele familien er representert. 

Mye god musikk :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...