Powered By Blogger

onsdag 5. januar 2011

Dag 03: Hva lavede du i dag?

Å blogge hver dag ble en større utfordring en jeg forestilte meg.. Så derfor har jeg ikke helt klart å følge opp denne utfordringen. Vel, det er jo bare å ta seg sammen og gjøre det bedre fremover.

Det jeg jobber med for tiden er et sjerf i deilig kid mohair. Oppskriften fant jeg i boken Strikking - gammel teknikk i ny design av Lilly Secilie Brandal og Bente Myhrer. 


Etter å bare strikket barnetøy det siste året var det et mareritt å legge opp 500 m.
(Den rosa kurven er fra rice og er en gave fra mine skjønne venninner. Helt perfekt som strikkekurv). 

Favorittspillelisten på spotify (i disse dager) inneholder bare rolige sanger - helt perfekt for kvelder med te og strikketøy. Skulle gjerne delt den med dere, men jeg aner ikke hvordan jeg gjør det. Her er nå uansett en link til nydelige first aid kit

Gleder meg til å legge frem det ferdige prosjektet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...