Powered By Blogger

søndag 2. januar 2011

30 day blog challenge! Dag 1.

På min vei rundt i blogglandia snubler jeg over mye rart. 
Denne utfordringen fant jeg hos troldemoar
Syntes den ser morsom ut så slenger meg med.

Passer jo også glimrende å starte 1. januar
(selv om det er passert midnatt og vi da allerede er kommet til dag 2 i det nye året).







Her er bilde av meg tatt på julaften. Etter uttrykket å dømme vil jeg tippe bildet er tatt etter middag... 
en meget mett og ikke minst forventningsfull dame med Foxy`frøkna på armen.
Vel, det var det enkle delen av dagens utfordring.


Her kommer fem tilfeldige fakta om meg:
  1. Har gjennom barne- og ungdommstid spilt fiolin, klarinett og orgel. Som "voksen" prøvd meg på gitar og ukulele. Kan per dags dato ikke spille et eneste instrument... Hva skjedde??
  2. Er veldig glad i snøkuler og pynter fremdeles til jul med barndommens snøkuler (som nesten er tom for vann..)
  3. Nettop har funnet knappen hvor jeg kan velge mellom skriftens størrelse og syntes tydligvis det har en festlig effekt...  ;)
  4. Lærte å svømme under vann (uten å holde meg for nesen) da jeg var 28... 
  5. Har for andre år på rad nyttårsforsett at jeg skal le oftere... :)


1 kommentar:

  1. Så moro da :) Da må jeg jo lese bloggen din hver dag fremover ;)
    - Forestem: Ja, du ser litt mett og god ut på bildet ditt :)
    klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...