Powered By Blogger

mandag 15. mars 2010

Pimp my dog

Om noen hadde fortalt meg for et år siden at jeg kom til å få meg hund hadde jeg nok ikke blitt så veldig overbevist. Dersom noen hadde spådd at jeg ville få en hund som jeg må kle opp hadde jeg nok bare ledd. Noe så fjollete... Vel, ting endrer seg. Helt praktisk så må ETT ha klær på når det er kaldt ute. Når de først skal kles på så kan det jo gjøres litt fasjonabelt også....
Jeg har fått god hjelp av min mor og min "svigermor" til å strikke lekre gensre. Nå har foxy fått sitt første "designer plagg"... Etter jul var jeg innom Fluffy Boutiqe i Kleppestø. Her falt jeg helt for en svart skinnsele med litt rocka merke. Lommeboken var desverre ikke istand til et slikt innhugg dette kjøpet ville gjøre, så slukøret måtte jeg forlate butikken. Siden har jeg tenkt på selen.


Da jeg fikk høre at butikken hadde 1 års jubileum og salg tok jeg igjen en tur innom. Der viste det seg at alle klærene i merket DOWNTOWN DOGGY og der i blandt skinnvesten jeg drømmer om. Denne muligheten kunne jeg ikke la gå forbi. Jeg syntes hun ble så utrolig tøff i selen!Anbefaler alle med hund (og katt) å kikke på produktene i nettbutikken til Fluffy Boutiqe . Dersom du har mulighet må du ta turen innom butikken i kleppestø. Her er utrolig mye flott å se på. God service og mye inspirasjon. En kan også ta med seg sin firbente venn innom. Her får de leke sammen med butikkeierens hunder. En god trening på sosialisering ;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...