Powered By Blogger

mandag 28. mars 2011

Award og heldig vinner på en og samme helg :)

Heldiggrisen meg!

Denne helgen/ uken har vært supertravel.
Veslefrøkna ble døpt i går. 
Med hjelp fra gode venner og familie så ble dette en festlig dag.


Men innimellom alt kaoset har jeg sneket meg til en tur innom verdensveven 
(og naturligvis blogglandia).
Gleden var stor da jeg så at jeg har fått en utmerkelse: En award og en utfordring.
Denne kommer fra Gerts. Som skriver en superkoselig blogg om "livets små og store gleder, og veien frem til å bli fru Halvorsen".  (Håper du har tenkt å blogge etter brylluppet også da).
Vel verdt et besøk :)

Nuvel - tilbake til meg:
Hvorfor jeg får denne utmerkelsen skrives ikke og jeg velger derfor å tolke dit hen at
"ingenting nevnt, ingenting glemt"
(og den tokningen kan få følge til de neste utvalgte 
selv om jeg velger å nevne hvorfor akkurat DU får awarden).




Følgende regler gjelder:
* Link til den som ga deg awarden
* Besvar spørsmålene
* Gi awarden videre til 10 andre bloggere


1. Hvorfor begynte du å blogge?
Det må jo skyldes en blanding av nysgjerrighet 
og et behov for å legge ut fjasne bilder og kommentarer 
om vår fine frøken foxy.
Digger å lese andres blogger og blir innmari inspirert av det.
Og frister det jo å legge ut egne produkter.
(bare synd det ikke blir produsert så mye mens jeg sitter ved data).

Ler litt av kommentaren om at jeg har "en strikke og hundeblogg"
Skikkelig snevert og fjasent.

2. Hvilke blogger følger du?
Jeg følger mange blogger innenfor mange ulike kategorier.
Men skal jeg nevne de jeg stuper innom når jeg ser det har vært aktivitet må det være 
Eple (jeg ler meg ihel hver gang), 
Lillis verden (så koselig å følge den skjønneste av de skjønne)
Namaste (som er superkreativ og inspirerer meg masse)

3. Favoritt makeup?
Eh... tja. jeg er vel kanskje litt lite avansert i sminkeveien. Men solpudder (heter det det??)  må til.. 
og hun på parfymelle anbefalte shiseido. 

4. Favoritt klesmerke?
Uff - her har jeg falt litt av lasset (og jeg som lovet meg selv at dette ikke skulle skje).
Men syntes oasis har utrolig mye flotte klær.

5. Ditt "måha" makeup produkt?
Mascara. Absolutt.
Men ser jo at litt solpudder hjelper på en vinterblek hud.

6. Favoritt farge?
Skifter ofte, men siste året har det vært grønn i alle nyanser.
Håpets farge :)

7. Favoritt parfyme?
det savner jeg.... her i huset er alt parfymefritt.
supermammaen som stort sett lukter gulp... absolutt ingen favorittlukt...
Savner duften av versace, bright crystal (og sommer).

8. Favoritt film?
Elsker alt av tim burton, animasjonsfilmer og tegnefilmer.
Blant favorittene kan "trillingene fra belleville" nevnes.
Anbefales :)

9. Hvilke land vil du besøke, og hvorfor?
Akkurat nå er det sol og sommer som lokker.
Så et hvilket som helst sydenland hadde vært topp.
Ellers drømmer jeg om en tur til hawaii... 

10. 5 ting du må ha i vesken?
Uff - her slår supermamma til igjen. Vesken er byttet ut med stellesekk og innholdet finner du her.
Er strålende fornøyd om jeg klarer å få med meg både lommebok og lypsylen
mens jeg haster ut av døren 10 min for sent.

dette gikk jo lekende lett og da var det jo å sende awarden videre til 10 stk:

1. Eple som sprer mye latter.
2. Lillis Verden som er den skjønneste av de alle!
3. Namaste for mye inspirasjon!
4. Søhesten med flotte DIY og hjemmestrikkede rosa griser :)
5. janniche som har de flotteste strikketøy (Du må legge ut mere).
6. soltroll med de fineste maleri og skrapperi.
7. Ingrid i tingene våre (som allerede har fått utmerkelsen) men fortjener den absolutt for god humor :)
8. lilledesign som oser av kreativitet og virkelig får produsert.
9. Karen  med den supersjarmerende bloggen om de små ting i livet.
10. og sist men ikke minst benedikte - som også er blant de beste!


Vel videre til det neste store!
MIN GEVINST!

Hele 81 retroruter i de herligste farger. 
Kunne ikke passet bedre for en ung og lovende syerske. 

Tusen tusen takk til den skjønneste Namaste 
som lodder ut slike staselige premier.
På toppen av det hele har hun laget DIY 
om hvordan jeg skal få brukt disse!




ALLE DISSE BARE TIL MEG!!!!

Ønsker dere alle en strålende dag!

3 kommentarer:

  1. Gratulerer med award- og verdens beste gi-bort premie!! Den premien er jo helt fantastisk!!

    Tusen takk for godord- det setter jeg stor pris på. :) Jeg har nettopp laget et award-innlegg, og nå ser jeg dette innlegget hos deg... så skal jeg forte meg å nevne deg i innlegget mitt. Jeg blir jo så gla. Takk :)

    Vel overstått dåp!! :)

    SvarSlett
  2. Åh så gøy at du vant!!
    Og takke for award søteste du :)

    SvarSlett
  3. Gratulerer med gevinsten! Og tusen takk for award!! Får aldri nok awarder :) Og det må jo gå litt inflasjon i ein award som skal gis videre til ti stk :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...